Chevrolet je na domaćem, detroitskom autosalonu i službeno predstavio novu, sedmu generaciju američke automobilske ikone.
Nova Corvetta bolja je nego ikad, a o tome koliko zapravo odskače od prethodnika dovoljno govori podatak kako nosi slavnu oznaku 'Stingray' kojom su se do sada obilježavali samo temeljito obnovljeni modeli. U šezdesetogodišnjoj povijesti ove kultne jurilice tu su privilegiju uživale samo dvije generacije, druga (1963. - 1967.) i treća (1968. - 1982.) te jedan trkaći automobil (1959.) s kojim je sve i započelo.
Nova 'Vetta' se bazira na novorazvijenoj aluminijskoj strukturi koja je 57 posto čvršća i 45 kilograma lakša od aktualne, dok su pri izradi karoserije obilato korištena i ugljična vlakna. Od njih su, primjerice, izrađeni poklopac motora i krov.
Motivacija automobila povjerena je 6.2-litrenom V8 benzincu koji razvija 450 KS i maksimalnih 610 Nm okretnog momenta te ih prenosi na stražnje kotače putem 7-brzinskog ručnog mjenjača (opcionalno 6-brzinski automatski mjenjač).
Po prvi put u Corvettinoj povijesti, motor dolazi opremljen tehnologijom izravnog ubrizgavanja goriva, varijabilnog razvoda ventila i deaktivacije cilindara te slovi kao najsnažniji, a tome usprkos i najekonomičniji do sada.
Ako je vjerovati tvorničkim podacima, nova Corvetta u kombiniranom ciklusu troši svega 9 l/100 km. Složit ćete se, nije loše za 'mrcinu' koja s mjesta do stotke ubrzava za samo četiri sekunde.
Nova Chevrolet Corvetta Stingray na američko tržište stiže u trećem kvartalu ove godine, no nije poznato uz koju početnu cijenu.